Η Χριστοφορίδου Αναστασία γεννήθηκε και μεγάλωσε στη Δράμα. Σπούδασε στο τμήμα Λογοθεραπείας της Σχολής Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας του Ανώτερου Τεχνολογικού Εκπαιδευτικού Ιδρύματος Ηπείρου από το οποίο αποφοίτησε το 2012.
Πραγματοποίησε την πρακτική της άσκηση στην ΕΛΕΠΑΠ Ιωαννίνων για την ολοκλήρωση των προπτυχιακών της σπουδών.
Το ΑΘΗΝΑ ΤΕΣΤ αποτελεί διαγνωστική μέθοδο που αντιμετωπίζει με ακρίβεια τις δυσκολίες μάθησης.
Είναι ένα πολυθεματικό τεστ ενδοατομικής αξιολόγησης και δίνει μια αναλυτική εικόνα της παρούσας κατάστασης του παιδιού, σε καίριους τομείς της ανάπτυξης.
Αποτελείται από μία σειρά επιμέρους διαγνωστικών δοκιμασιών, οι οποίες αξιολογούν ένα ευρύτατο φάσμα κινητικών, αντιληπτικών, νοητικών και ψυχογλωσσικών διεργασιών.
Οι δοκιμασίες αυτές ελέγχουν και αξιολογούν πλευρές της ανάπτυξης του παιδιού που θεωρούνται κρίσιμες για τη σχολική μάθηση και προσαρμογή.
Μετά την αξιολόγηση και αφού κριθεί απαραίτητο, μπορεί να εφαρμοστεί εξατομικευμένο πρόγραμμα παρέμβασης, προκειμένου να προληφθούν και να αντιμετωπιστούν οι μαθησιακές δυσκολίες και να βοηθηθεί το παιδί στο σχολείο.
ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ πρωτίστως σε παιδιά ηλικίας 5 έως 9 ετών (δηλαδή νηπιαγωγείου, Α΄, Β΄, Γ΄ και Δ΄ Δημοτικού ), ωστόσο χορηγείται και σε μεγαλύτερα παιδιά, αποσκοπώντας στην έγκαιρη διάγνωση.
Στόχος της Πρότυπης Δοκιμασίας Ανίχνευσης Διαταραχών Επικοινωνίας «παις» είναι η έγκυρη και έγκαιρη ανίχνευση Διαταραχών Αυτιστικού Φάσματος από τα παιδιά που παρουσιάζουν απλή καθυστέρηση λόγου με σκοπό να ακολουθήσει πρώιμη θεραπευτική παρέμβαση. Η πρώιμη και εντατική παρέμβαση έχει αποδειχθεί ότι είναι αποτελεσματική καθώς μειώνει την επίπτωση του αυτισμού τόσο στην εξέλιξη του παιδιού (σε ποσοστό 30% – 40%) όσο και στην λειτουργία της οικογένειας.
Η ΑΒΑ ή Εφαρμοσμένη Ανάλυση της Συμπεριφοράς όπως είναι γνωστή στην Ελλάδα, είναι μία μέθοδος που σκοπό έχει να διδάξει βασικές δεξιότητες μάθησης, κυρίως σε παιδιά με αυτισμό αλλά και σε παιδιά με προβλήματα συμπεριφοράς καθώς και Διαταραχές Ελλειματικής Προσοχής- Υπερκινητικότητα, με τη χρήση ενισχυτών, την ανάλυση της αιτιολογίας της συμπεριφοράς όταν τα παιδιά παρουσιάζουν δύσκολες συμπεριφορές και την ανάλυση των δραστηριοτήτων.